2012-10-31

Har inte ens haft tid att tänka på detta överhuvudtaget men kom på nu att jag fyller år nästa vecka?! Har inte planerat NÅT, vare sig fika eller fekke eller vad fan man nu vill hitta på som ursäkt för att fira att jag för 21 år sedan kom ut ur trygghetens varma vagga och rakt in i den karga, oförutsägbara och ibland otrygga miljön som kallas: Världen.
 
Nästa vecka är typ den stressigaste i mitt liv, så helst av allt skulle jag vilja skjuta upp den 8:e några veckor, men sånt får man väl inte beviljat av den Allsmäktige Auktoriteten. Men kanske kan det bli en möjlighet att glömma bort uppsatsen för några timmar, vilket då säkerligen kan behövas. Tackar man väl inte nej till! Sedan är det  ett allmänt välkänt faktum: att födelsedagar är den alltjämt bästa traditionen av alla fåniga som finns i vår kultur. Så himla fint att fira: Livet~~
Inspo. osv
 
Hojtar om jag styr något, men ni kan ju hålla lördagen den helgen i åtanke (10/11)! Dvs antingen på dagen eller kvällen! Gillar ju å köra på sånt härnt med: spontanitet va. Så skiter fullkomligt i planering nu va
 
 
 
Detta konstverk kallas: Trött och pluggless sturre
(obs är ej ledsen även om bilden ger ~sken av det~)
FINNS DET ETT LIV UTAN SEMINARIER
undrar man ibland~
 
 
Nu skall jag skriva klart mitt jävla PM. Det var då själva fan att det skulle ta sån tid.
 
Förbjuder mig själv att tillfredsställa mitt beroende av sociala medier förrän detta är gjort. Då ska det väl gå fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0