heartheart

Har haft en fin helg. Bästa fredagen på kanske hur länge som helst med nya fina människor, punkspelning och dräggiga hattmän (sistnämnda var dock onice men ja, vad kan en vänta sig när man befinner sig ute i pub-etern i en heteronormativ värld), och en snöpromenad i vinternatten. Sett massa Twin Peaks och bjurrat brorsan på veganska supermackor, han var mycket hänförd över min mackkonst. Satan så gott. Gjorde tom ännu godare mackor idag. Har varit så husmorig idag och gjort både hummus, egengjord potatismos och en asgooood smoothie.

Någon gång skall jag dedikera ett inlägg om min kärlek till vår kära rotfrukt: potatis. Alltså, det är så jävla gott så jag ibland vill gråta när jag tänker på det. ALLT med potatis är supergott: chips, gratäng, bakad, klyftad i ugn, pressad, mos, stekt, som fransk sallad, som pommes, i soppa, eller bäst av allt: Som det är, kokad nypären. DÖR!!! Du himmelskt försända tingest, vad jag gläds åt din existens i mitt liv.
 
Har ätit potatismos (obs som sagt: fan heller köpt, blä) två dagar i rad och hade velat äta det igen ikväll men mina pären tog slut :( Måste köpa nya imorgon.


Ps Johanna, nu har även jag beställt New Body :----) Man måste ju ~~stötta laget~~ Ds

Pps Emma, nu har jag skickat över IMÄI-skulden till dig (~springloppet~), hade glömt det tidigare ::::::)  Tror jag iaf???? Aja du får cash imörrn ändå Ds

Kommentarer
Postat av: emmaaaa

hade helt glömt de pengarna ;---) men visst en tackar ju aldrig nej!! blev förövrigt fett taggish på att du ska flytta hit när jag läste det inlägget :D::D:D:D:D::D:D::D

~best time of our lives~

2012-10-28 @ 22:20:40
URL: http://emmzangurl.blogg.se
Postat av: Johanna

Du är bäst gumman! En fet puss på din söta kind!

2012-10-29 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0