jo

Alltså gud, maken till kaotisk dag får man allt leta efter. Som grädde på moset skall jag till veterinären nu, med min tappre Sir. Oroas ej, det kommer gå bra, han behöver nog främst en penicillinkur, om jag får agera gissningsexpert.
 
Min hjärna gör ont av att existera, jag vill byta den + mitt sinne med någon. Den som tackar ja, får en massa överflödig och totalt meningslös allmänbildning på köpet, t.ex om Umeås historia, eller varför inte om olika genrers uppkomst - eller om specifika historiska personer. Eller onödiga minnesfragment, t.ex vilken middag jag åt torsdagen den 5:e december 1997, dylikt. Och en massa konstiga, flummiga, filosofiska tankar.
 
 
Men en får väl försöka leva på ändå. Det basala fungerar åtminstone = äta+sova+dö
 
Alltid något
 
 
 
 
Min vackra prinz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0