vi möts, igen

För trött, med för mycket att göra
fast jag inbillar mig att det bara är en bit av kaka
 
För inställningen gör väl hälften av jobbet?
 
Lånar litt inspo från gymnaziefilliezz, anno 2009-2010:
 
 
~~hamsterposen - en klassiker som aldrig går ur tin~~
 
~~posing hard~~
 
klassiskt älvshäng. hahaha minns att detta var innan en fekke hos en kille som nu under senare dagar blivit douche mcdouche. han skrek till exempel hora/fitta åt mitt sällskap på en nattbuss hem i våras. då blev jag JÄVLIGT FÖRBANNAD (obs sa ifrån såklart, e väl ingen mes). tänk att tidigare bekanta ibland blir så inskränkta, tragiskt.
 
~~~våren spirar~~
 
 
Fina tider, fin person. Jag saknar henne ibland. Fast jag är mycket smartare nu! Men fortfarande lika livskonfunderad emellanåt. Kanske liiite mindre slackig, (dock tveksamt). Betydligt modigare, tråkigare och framförallt mer GAY!!!! Det bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0