http://open.spotify.com/track/1h16NyTnhC3EsKRyY1rs4E

Så himla stolt över fina gumma Lova som gjorde sin sekundära radiodebut idag, nämligen på Studentradion 102,3 där hon fick samtala om sina tankar kring hendebatten, i egenskap av ~~expert~~
 
Har pratat tidigare med en bekant som jobbar på radion, och tankarna kretsar mer och mer kring viljan att faktiskt aktivera sig där, styra upp ett program med Lovagmmn, kanske någon fler? Vore så fett! Att få prata i radio är väl en dröm om man gillar att debattera/filosofera/prata onödigt mycket och höras bland folk, som jag råkar göra *inbiten narcissist*
 
 
När jag var liten sa folk alltid att jag borde prata i radio för att jag pratar så snabbt :((( Ingen skulle ju dock höra vad en sa, får lääära miiiig att praaataaaa lååååååååååååååååååååååååååångsamt tänker jag istället då. Men ja
 
Plus att man får spela musik!!! Om denna tanke formeras till verklighet återkommer jag självfallet om detta.
 
Ql ql
 
 

Kommentarer
Postat av: emmaaaa

jag vill!!! har alltid tyckt att jag borde passa perfekt för radio ;);)

2012-09-26 @ 21:07:30
URL: http://emmzangurl.blogg.se
Postat av: Filliezzz

Bästa gänget vi skulle bli!!! Är så jävla taggad <3

Tror dock att man måste vara kårmedlem för att kunna vara med, eller jag vet inte! Vilket innebär att jag måste förnya mitt kårmedlemskap samt ni skaffa ett.

2012-09-26 @ 21:48:09
Postat av: Anonym

Plus att du skulle äga för du pratar ju alltid så norrländsk när du är med i medier~~ (västerbottensnytt remmmmmmemmmmmber???)

2012-09-26 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0