jugar~~

Oj, kan ej fatta hur det är möjligt att en timme kunde försvinna så snabbt när man spelar (läs om: försöker lära sig spela) la guitarra. Alltså seeeerr har så sattans ont i FINGERTOPPERNE. Nu skall jag få förhårdnader på fingertopparna, sådär som jag alltid minns att mamma hade när jag var liten, pga gängse bas/gitarr/fiolspelande.
 
 
Ok men nu åter till det skäl som gjort att jag stannat hemma denna fredag: ljuva feministiska vetenskapsteoretiker; kryp in under mitt skinn.
 
Jobb imorgon kl.07.00. Alltså kass helg, har sagt det några gånger förvisso men tänkte att någon kanske inte hade hört: K-A-S-S
 
Jag måste sluta tacka ja till pass av ren sympati, alltså vad fan är det för fel på mig
 
Nästa vecka kanske bjuder på liv, vågar man hoppas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0