läderlappen å lördakvällar va~~

Kvällen spenderades i gott sällskap + med en ~~god hjälte~~ . Undrar var Batman skulle placera sig själv på den politiska skalan? Sådana saker förtäljde inte historien, om blott subtilt kanhända. Han är nog socialliberal.
 
 

Fast ja, snäppet nyare version då kanhända, än den bilden visar.
 
Är ju ej super-hero-hype-gumman men är faktiskt pleased med denna afton!!! Älskar ju trots allt twistar (skall inte spoila mer lovar)

Men det bästa av allt är att jag kan krypa under mitt mysiga, blommiga täcke och glädjas åt att Batman-skott-dramat inte reprisade sig självt här i lilla Björkstadens lilla biografsalong. Men jag var beredd: jag lokaliserade alla utgångar innan reklamen ens hade gjort sitt. Dock glömde jag min schweiziska armékniv hemma, orutti
 
För man lever väl nu för att kunna leva en dag imorgon också *djup_poetisk_filosofguurrl_91*
 
Jag har även påbörjat mina blivande memoarer ikväll, kanske lite tidigt att börja med detta när man är blott de tjugo kan tyckas, men vad fan, med tanke på att jag känner mig som en gammal fryntlig kulturgubbe i sinnet är det väl lika dags att det börjas i tid, så jag inte hinner bli senil innan. Jag skulle lika gärna kunna varit en farfar, menar jag
 
Adjöss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0