septiembre

Firar helgen med att bli sjuk, IGEN. Förstår inte varför just jag begåvats med detta urdåliga immunförsvar men jag inser att det är få förunnat; därför börjar jag också varje dag med en utrdagen och hedrande tackritual så att gudarna verkligenverkligen FÖRSTÅR HUR NÖJD JAG E
 
 
Dock positivt: har massa kreativitet spirandes innaför artärerna som strax skall släppas fri, jag skall bara hålla inne det litelite till så det blir explosionsartat och fantastisk. Fattar ni hur många böcker jag skall ge ut i mitt liv? Positivt nr 2: har druckit mig berusad 2 ggr denna vecka och bakisheten = nada, helt icke existerande!!!!! Kanske är det sjukheten som ansvarar för denna mystik, ja menar har man nån skit måste man väl också få nått bra tillbaka
 
 
kram
 
 
 


Ps. Sjukistipz: pressa ingefära och vitlök i ett glas apelsinjuice; svep din coctail och dö. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0