wwwednesday

Drömde att jag hade helskägg. Det var en bra dröm, någon gång skall jag berätta om min fäbless för ansiktsbehåring - som jag tyvärr i egenskap av biologisk kvinna ej besitter förmåga att få utlopp för.
 
Har varit fett proddu idag, pluggat som fan - min hjärna är en gröt och vad kunde den väl annars vara med tanke på att vi hoppade rakt in i vetenskapsteorin med allt vad det innebär. Fast jag är nörd så tycker typ att sånt är kul, även om sommarhjärnan inte hunnit bytas ut mot ~~akademikerhjärnan~~
 
Imorgon skall jag köpa en gitarr! Mer om detta senare, kanske omsadlas jag till en diktare som kompar sin egen lyrik, gud så pretentiöst och fint va hörrni. Eller så blir jag en klassisk indiepopgumma, startar min lilla duo inkluderandes 1 annan och sjunger meningslösa popvisor om hur ont kärlek gör
 
 
Nu till det jag längtat efter de senaste dagarna: BRYND SPARRIS~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0