you die when you're YOUNG

Har tjatat i år och dagar om hur mycket jag hatar den obligatoriska flatbilden som alltjämt florerar ute på diverse hbtq-communitys. Dvs: bilden av en stereotyp flata (korthårig+piercingar+flanellig) som poserar ~~snyggt~~ med en gitarr (oftast akustisk, men ibland också med elektrifierade don).
 
Det är så himla kul att det är värsta subkulturella grejen, kanske är det en ta-tillbaka-grej eftersom att musicerande alltjämt ses som en maskulin intressesfär i vår kultur. Så kanske musikgrejen skall vara bra, för att locka till sig honor. Alltså fan vet jag
 
Men eftersom jag är en flata och har en gitarr så måste jag ju också!!!!
 
 
Obs visar inte hela la guitara eftersom hen har ett privatliv också. Hen heter Saskia. Jag älskar dig, Saskia <3
 

Beakta även hur håret mitt växer!!!!!!!!!:
Det nalkas en lugg där, om två veckor månne.
 


Hela detta inlägg tillägnar jag åt mina känslor kring studerandet av feministisk vetenskapsteori, flyr hela tiden till att göra annat. Fast Hekman, måste erkänna att jag gillar att du förklarar dig så att även pöbeln förstår, till skillnad från Harding.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0