http://open.spotify.com/track/3Ve96alMjeaChfLbszJoKZ

Nu måste emma och lova vakna upp ur dvalan, då skall de hitta den perfekta skjortan åt mig...! Jag gick i sju butiker endast för att konstatera:
 
1. Att jag inte kan konsumera längre
2. Att jag blir äcklad av att gå i butiker
 
Usch, låt mig lära av mina misstag.
 
I väntan på deras uppvaknade passade jag på att posera, har känt mig ful och äcklig hela dagen, så var tvungen att vända på känslan:
 
*strike a pose* *posing hard* *duktig*
 
Idag jobbade jag med en person som tyckte att Gudrun Schyman var en subba (dennes ordval), blev lite dålig stämning från mitt håll just då. Men personen var jättefin ändå, älskar att ha politiska diskussioner med folk som inte tycker som en själv. Det kan vara väldigt givande, om en har tur.
 
 
Nu skall jag knäcka en BÄRS, låt festen börja!!!!

Update:
 
Hittade en skjorty i emmas rum. Här är jag med min glada öl:
 
(Riktiga flator bär flatflanell samt dricker BÄRS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0