http://open.spotify.com/track/4ZkhFcoS3apzze9w2yI9NO

Zeppelin på Spotify <3 Alla album!
 
Igår skrev jag i 12 h i sträck (med avbrott för paus), det kryper i låren och man blir så trött att man skriver fel århundrade med typ 400 års marginal på födelsedatum i sin analys samtidigt som man tänder lampor som skall släckas vid sömnintågandet. Rummet svämmar över med tekoppar, kaffekoppar, tusen fat med rester av nåt gott, det doftar böcker, kaffe, chai och KUNSKAP!!! Mvh låtsasgeniet
 
Nu är jag igång! Kommer behöva sitta så himla mycket denna väcka, vill spy lite.. Men på torsdag är det Håkan iaf, typiskt bra avbrott <3


Känns som att det är tusen grejer jag skall göra hela tiden och jag kan typ inte hålla reda på allt, måste maila mail, söka CSN, köpa en ny fucking kalender så jag kan hålla reda på all skit. Nåväl, säger som ja brukar: life is life nananana. Det kommer också ett nytt år.
 
Vi ses på demon på lörday! Skall vi visa alla jävla rassar att vi icke tolererar deras skit och deras vidriga våldsideologiska yttranden
 
 
Är väl varken monarkist eller heterofil för fem jävla ören såklart, men: fett stilig?

Kommentarer
Postat av: Tinika

ÅÅÅåååååh, vad fint ditt skrivande låter, själv sitter jag i tornet, på en stol med jätteobekvämt ryggstöd? Vad fan är grejen med dessa ryggstöd, de är anarare svank-stöd och inte goa att luta sig mot. Minus på ergonomin. Jag har också väldigt svårt att komma igång? Och jag måste vara klar snart. ja, det vet ju du. Jag önskar om ett skrivflyt på 12 timmar, eller i alla fall hälften. Nej, nu ska jag läsa klart ett kapitel i Stuart Halls representation som jag fick låna av en av lärarna på UCGS. ÄLSKAR UCGS?? Ha det fint, och lycka till! KRAM

Svar: Så himla fint denna kommentar var, fellow uppsatsskrivarsyster! Men jag garanterar dig att min skrivarprocess är minst lika påfrestande och dryg emellanåt som din, bara det att jag är en jävla hemmasittare, mitt rum är min borg osvosv. ÄLSKAR också UCGS, såg Nea igår på bion när vi såg "Twelve years a slave" (se den, f.ö. Fett gripande)
KÄMPA PÅ NU!!! Kraaaaaaaaaaam<3
Filippa

2013-12-18 @ 11:53:08
URL: http://tinikahaggstrom.blogg.se
Postat av: /Filliezz

Så himla fint denna kommentar var, fellow uppsatsskrivarsyster! Men jag garanterar dig att min skrivarprocess är minst lika påfrestande och dryg emellanåt som din, bara det att jag är en jävla hemmasittare, mitt rum är min borg osvosv. ÄLSKAR också UCGS, såg Nea igår på bion när vi såg "Twelve years a slave" (se den, f.ö. Fett gripande)
KÄMPA PÅ NU!!! Kraaaaaaaaaaam<3

2014-01-04 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0