sundayyyyyyz

Tyvärr kan ni inte vänta er kreativa storverk på skrivarfronten för närvarande, jag mår alldeles för bra för det *poetens näringsfrukter komma av ångest och ve*. Känner inte det där "bloggarbehovet" heller dirr. Så kanhända blir uppdateringarna inte lika frekventa kommande tid, men sak samma - finns väl roligare saker att sysselsätta sig med än att häcka på den här gamla bettan, anno 2007. Kanhända finns bloggen kvar av ren nostalgi, som en liten extra förlängning av en själv under dessa år den blivit överöst av ångest, kärlek, ilska, glädje, filosofi, eufori, ledsamhet, förvirring och vad det än nu må vara. Ett samtids- och dåtidsdokument, bevarat i ~cyberrymden~
 
Jaja, ville mest publicera dessa bilder på mig och min vän Johanna, tagen av min vän Anna (eller som hon numer heter: ViberLinkan~~)


 
 
Har haft en bra helg, med bästa avrundningen med mina goa fina cheyer! En ynnest, att få umgås med så snygga, briljanta och intelligenta feminister, minsann! Jo man tackar ja

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad saft

2013-02-25 @ 10:57:11
Postat av: /F

Hahahahaha hade redan glömt bort det, skall inkluderas i mitt vardagliga vokabulär!

2013-02-25 @ 15:59:57
Postat av: Johannizz

Men vad söta vi ääääärrr! Om det inte funkar med den där Origo-Nils kanske jag ska satsa på dig istället? ;),;)9);));;);)),9

2013-02-25 @ 21:23:21
Postat av: Filliezz

Jaaaa, gulligast ever! Hahahaha ahhvisst, som jag tidigare sagt: "jag är glad om jag kan stå till tjänst" ;););););)

2013-02-26 @ 11:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0