babababa

Träffade Rosen idag, det var längesedan må jag säga. Lagade mat av spenat och diskuterade kön. Hon sa att all vegansk mat innehåller spenat. Jag svarade att jag tenderar att inte hålla med. Nog för att det inte hade varit mig emot om så var fallet; jag älskar spenat! Man blir stark av att äta spenat
 
Shit alltså, mina förtvinade muskler, hur skall de hantera denna flytt. Jag som var så stark i augusti~
 
2 do list:
 
1. Adressändra
2. Boka tid för lghbesiktning
3. Lämna tillbaka bok till min handledare
4. Fixa resten av kurslitten (är tusen böcker, kan de softa eller..)
5. Flyttrensa (a.k.a SKÄNK BORT ALL SKIT som bara fördärvar ens psyke. Bort med döda materiella ting)
6. Gå på möten
7. Föreläsningar
8. Läsa cepemkt
9. Packaaaaaaaaaaa
10. Boka släp
11. Flytta
12. Lämna studieförsäkran till CSN
13. Dricka kaffe
14. Stjäla toapapper
15. Skaffa ett liv
 
 
Sedan får en la ta itu med flyttständingen nästa vecka.
 
Alltså denna fras stämmer så väl överrens med mitt liv: "All work and no play makes filliezz a dull boy"
Men i min verklighet existerar ingen vila
 
TACK molly för denna:
 
 

Kommentarer
Postat av: emmaaaa

tackar också molly för alt-j!!!

2013-01-21 @ 23:49:25
URL: http://emmzangurl.blogg.se
Postat av: Mollsan

Vsg!!! Dom äger!!! Men jag tackar i min tur Evelina, som i sin tur tackar Erik hennes roomie :---)

2013-01-22 @ 09:05:20
URL: http://Blondinmolly.blogspot.com
Postat av: /Fillzor

Undrar vem Erik tackar :-(

2013-01-22 @ 12:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0