fml

Min conch slutar inte blöda av någon jävla idiotisk anledning, så kan ej sova. Kan ju inte ligga på det örat pga att, öhhhh man BÖR inte sova på ett nypiercat öra. Vilket medför - när jag ligger på motsatt öra - att man känner hur blodet rinner ner i hörselgången. Alltså, det går ju fan inte. Spelar ingen roll att jag trycker kompressorer mot eller vad fan som helst, det fortsätter blöda även efter att jag haft bomull mot ett tag.
 
Så känner bara: oki fattar hinten, inte meningen att jag skall sova nu. Lite synd bara, har varit så jävla disciplinerad med plugget; känner att sömn hade kunnat vara den minsta men även bästa presenten som jag hade kunnat få efter denna helg.
 
Nu är klockan så pass mycket att det knappt ens är någon vits, får väl dygna och powernapa i e.m ist. Sämst liv.
 
 
Bilder från förra årets i särklass bästa frulle:
 

Kommentarer
Postat av: emmaaaa

Alltså du och din flickvän verkar alltid ha det så mysigt! Bor ni ihop eller hur gör ni? Kram!

2013-01-09 @ 12:38:59
URL: http://emmzangurl.blogg.se
Postat av: Filliezz

Hahahahahahaha! Värt!

2013-01-09 @ 13:19:26
Postat av: Johannizz

men gumman :( stackare! min läker helt perfekt, blöder ingenting, är inte svullet eller nåt alls. jag hade kunnat ta lite skit för din skull faktiskt...

2013-01-11 @ 00:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0