Rubrik

På nyår kom vi på vad som skall vara mitt ledord/valspråk/min livsfilosofi under 2013:

 
 
 
Bortsett från detta är viktiga saker under 2013 även:
 
1. Mitt öronprojekt som skall påbörjas förhoppningsvis innan helgen (piercingar + ev. töjning alltså)
2. Att jag skall lära mig spela gitarr i sommar
3. Rent allmänt att jag skall ha: Den Bästa Sommaren (bättre än filmen?!)
4. Att jag ska flytta!!!!
5. Att jag skall rensa bort massa skräp
6. Att arbeta med F!, skall arbeta så jävla mycket med detta. Vill lägga all tid i världen, på detta.
7. Att jag plus några andra intressenter skall försöka styra en HBTQ-klubb på Scharinska, som erbjuder något annat än det som finns i Ume idag.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: molly

så jävla kul med klubby!! göre!!

2013-01-03 @ 11:47:50
Postat av: /F

Tack för peppen <3<3

2013-01-03 @ 23:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0