This Charming Man

Hahahaha pappa korrekturläser min uppsats: "Den där Ström, han verkar ju helt sjuk!"
 
 
Alltså åhh jaaa för visst är det väl så, blir typ provocerad av att läsa alla jävla citat igen. Those memories.
 
Det bästa av allt är att en av hans böcker jag använt till empiri har gått sönder nu när jag haft den till låns. Tänker att haha - det kan den gott ha. Men därom tvista de lärde, ty en ny boksatan måste ju troligen införskaffas av uni. Undrar hur mycket pengar jag blir skyldig? Antar att jag inte kan lämna tillbaka det ihoptejpade exemplaret helt odiskret....eller kanske skall prova...
 
Vill ju inte direkt bidra till att ~~Strömens~ pengapung expanderar vafan
 
Det unnar jag inte liberaljävlar som honom.
 
Ursäkta min hatiska underton, är väl en konsekvens av att ha suttit framför datorn 9 h i sträck.T
 
Energidryck = min bäste vän.
 
 
Charmant karl det dära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0