VT~~

Så jääävla taggad på idéhistoria B nu om två veckor! Kursen som äntligen flyttar fokus från den västerländska idéhistorien och kikar lite på islam och hinduism, och jämför andra idébilder med den västerländska. Sedan finns det också ett moment som berör mediernas utveckling, hur det påverkar kulturen, samhällslivet och idélivet. Så jävla roligt/intressant/taggat!!!
 
Plus att jag kommer lära känna massa nytt folk = mitt bästa intresse. Det faktum att jag skall skriva en jävla B-uppsats i vår försöker jag förtränga, klarar jag denna skit så nöjer jag mig med vad som helst!
 
 
 
 
Haha ps, har skaffat en tumblr nu.. Den kommer dock ligga i lä tills jag tar mig tid att fatta hur skiten fungerar. Behöver en tumblrkurs?!?!  Den lär inte uppdateras så frekvent till en början men vill ni kika redan nu så är det inte särskilt svårt att gissa vad jag nickar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0