http://open.spotify.com/track/5rmPPegHEID4k4FWFeqaTM

Je e jätten Jorm å je gillar bäst å bada - Åh badaa
Nu tycks alla männskor på vår jord va glada - Va glada
 
Nu tar jag ett moln som hatt å si på världen den är vacker jo de är den
 
 
 
Trööööt guma, alltså kan inte ens le med varken mun eller ögon. Hoppas di går över se under dagens lopp. Annars blir det en tråkig dag:(

Kul att min lugg växer, så det knakar! Äntligen skall jag ha en riktig frisyr eller så
 
Igår avtackade vi Nea på genusinstitutionen. Det var himla fint, tänk vad en enda person kan ha för inverkan på en verksamhet.
 
På fredag skall jag på mitt livs första sittning under min 2,5-åriga studentkarriär. Kanske kan bli något. Jag har inte stora förväntningar på att de som står för maten skall fatta vad ordet vegan betyder, men likväl. Hoppas att jag får mer än 1 morot, typ. Eftersom att skiten kostade 200 spänn..

 
Alltså, denna blogg måste självdö eller något, jag vet liksom inte vad jag skall göra med den? Jag har för lite ångest för tillfället för att ha ett behov av den, kanhända, hehe. Är ju iofs något bra
 
Well well,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0