Till Mollsan!

Cha cha blogg1, tillåt mig att presentera: min vän Molly!
 
Jag träffade Molly första gången en vårdag typ 2002 eller när det nu må ha varit (orkar inte räkna men det var längesen oki). Vi gled snabbt in på vår gemensamma nämnare vilket var en förkärlek för djur, och redan där visste jag att vänskapen skulle hålla! När alla di andra pigorna på skolgården fjantade sig med hopprepshoppande, stod jag och Molly som coola kids vid sidan av, och kollade på.
 
Efter denna vårdag har vi spenderat åtskilliga timmar ihop med att skratta, gråta, baka kladdis, äta tacos, vara dryga, se på film, festa och allt annat mellan himmel och jord. Och nu har jag dessutom ynnesten att få bo med denna väna människa, vilket gör att Mollydosen i mitt liv ökat = mycket fint! Molly är bra för att hon är:
 
Min bästa utklädnadskompis (ger alltid så bra tips!), för att hon är den som alltid styr upp roliga saker/evenemang och grejer som ger glädje till så många, för att hon har bra musiksmak, för att hon är omtänksam och en god lyssnare, för att hon har en fantastisk förmåga att förstå ens problem även om hon själv inte upplevt desamma (en otroligt värdefull egenskap, och sällsynt vill jag påstå), för att hon är kreativ, för att hon kommer på roliga/tokiga lekar, för att hon är öppensinnad och tolerant, för att hon är klok, för att hon är rolig på ett subtilt sätt = det bästa sättet man kan vara rolig på!!! För att hon får mig att skaffa roliga appar som förhöjer livskvaliteten något.
 
Och inte minst: för att hon i fyran skrev om sitt Godisförbud i KP på insändarsidan. Så himla viktigt eller hur!!! *hälsogumma allaredan då*
 
 
 

*Multitaskar*
 
 
Så, med denna hyllning vill jag säga att jag är tacksam och lycklig över att du finns i mitt liv!

Kramy
 
 

Kommentarer
Postat av: Mollsan

*har inte begärt ett inlägg om mig jag lovar heh* Guman guman himla söt du är! Älskar dig <3 snart styr vi maskerad tyck ja?

2013-03-25 @ 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0