dub i dub

Eftersom jag lyssnar på musik ca hela tiden när jag är med mig själv (när jag lagar mat, äter den, duschar, diskar, pluggar, städar, cyklar, åker buss, promenerar, handlar, går ned i förrådet osv osv) (obs inte när jag sover men då drömmer jag musik istället, ändå oftast) så gör jag det såklart också när jag TVÄTTAR. Det gör jag nu, och då var det Robyns jävla tur. Och vissa låtar får en ba att tänka: Öl. I ens reptilhjärna. Älskar öl så himla himla mycket, för det är så himla gott!!! Som tur var är jag vuxen och bor i ett hem där jag kan ha öl i min kyl. Så denna afton till ära fick en Brooklyn Lager bli mitt följe mellan tvättvarven och under de jävla pluggvarven (hate på att min Campuskurs är en distanskurs, vill hoppa ut genom fönstret/slita av mig håret/riva sönder en bok pga less på dessa evinnerliga CAMBROSEMINARIER. Förr i tiden dög det minsann att träffas i VERKLIGHETEN och SAMTALA om litteraturen man läst, mvh bitter)
 
Nåväl, här e ja right here right now:P
 
så glatt och vänligt!
 
LEssheten som plugg1 bidrar med. Observera hängläpp och att jag ser gammal ut??? *blir rädd* *forever young I wanna be*
 
Är mkt skeptisk till denna skjorta pga orsak (passformen är dock perfect) så jag innehar som sagt en viss skepsis gentemot den alltjämt. Men den får bo på min kropp ändå, det är höjden av ödmjukhet de må jag säga
 
Inatt drömde jag att vi (jag + fler minns ej vilka men inte så intressant) åkte hiss, och sen i takt med att hissen åkte upp så var det som att det bara var hissgolvet som åkte men att taket hade fastnat???? Så vi åkte rakt upp mot en beklämmande död. Sen levde vi och då hamnade vi på en festbjudning av nåt slag med mycket mat som vi tyckte att vi var berättigade att crasha/snylta ifrån pga hissincidenten som vi överlevt. Vad betyder detta Freud och Jung?? Would u please tell me
 
Jag vet iaf att min barndoms hissfobi typ kommer tillbaka genom att denna dröm drömdes, hur skall jag någonsin våga lita på en hiss igen:((:/
 
Det är komplicerat.
 
Detta är också en typisk öl+danslåt:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0