http://open.spotify.com/track/5uDu2qOoDou7cFXsipAo8l

Rim påtalade nyss att den är en feeder, blir litt rädd nu:S:S://
 
Hej hej hallå internetdagboken, tjolahopp här e jag:P:P
 
Så här ser jag ut idag:

jag i motljus:P *artsy* *dark beauty*
 
 
Jag i min nya frill', osminkad men fräsch:P
 
Stack ut rejält med den (frill'en alltså) på Allstar i helgen, kan jag meddela, bland de superhomogena könsdiktoma grupperingar som fanns: "riktiga" kvinnor och "riktiga" män. Jag e på låtsas dårå i detta sammnanhang som ni förstår. I och med att jag var likt ett spaceship från rymden, skänkt från ovan - vilken gudagivelse! så blev jag också sedd för mitt hår genom otaliga (positiva) kommentarer om mitt hår (eftersom dessa människor aldrig någonsin har sett 1 chey i kort hår). Tack allihopa tack alla randoms det betyder så hiimla mycket för mig att ni bryr er och sånt:))) Att ni sätter mitt värde som individ i något så supertrivialt som: mitt utseende. Tack än en gång!!

Nu skall jag städa mitt rum, adjöss---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0