vadan detta

Sidan skall kanske självdö
föraktar alla sociala medier, internet och allt det gör med oss
 
Vill vara utan,
vara med - det verkliga
 
Detta år har hittills överlag varit helt fruktansvärt kasst, ger mig vibbar á la höstterminen 2012, i stämningsläge. Det är ingen positiv liknelse. Men för var dag med någon minut mer sol än den dessförinnan, finnes lite mer hopp. Hatar känslan av meningslöshet, likgiltighet, vakuumet i den grå massan.
 
I augusti var mitt liv 100% på topp, så pass som det aldrig någonsin hade varit. Helt pga mig själv och min egen inställning. Letar dit igen, avskärmar mig externa enheter som skapar ångest.
Känner mig, odräglig.
 
Men som finaste Lova brukar säga; universum ger inte mer än en klarar av att hantera.
 
Alla är bara till låns. Det är också det, som är själva poängen
 
 
Ser fram emot Londonresan. Jag behöver verkligen andra vyer
 
 
 
 
En snusbild fr Lugnet, med tussludd bakom örat. En såndär bomullsblomma eller vad det heter
 
Du ljuva, ljuva sommar (+ SAKNAR min näsvingering, du skall tillbaka)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tusen virtuella kramar till dig fina Filippa. Det suger när livet är grått och en tung filt av likgiltighet. Det är ju trist att höra att fler känner så men samtidigt betryggande att vi är fler i samma båt liksom. Vi är inte ensamma om att ha det jävligt tungt till och från.

btw, Lovas råd får henne att låta som en livsguru av bästa sort (vilket hon såklart är, av bästa sort). Bästa tipset!!

2014-02-27 @ 18:11:27
URL: http://ericaskusin.blogg.se
Postat av: Filliezz

Tack finaste Sofia! Visst är känslan av samhörighet viktig, och en bra insikt, är att veta att en inte är ensam. Jag hoppas att våren och ljuset gör gott för oss båda! Jag längtar till vi ses nästa gång.

Visst är hon väl det, ger alltid de tipsen som får en att blicka framåt och förstå saker ur vidare perspektiv. Vilket behövs när en är nere och insnöad!

Kramar

2014-03-05 @ 16:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0