Lördag 2/2-08

Fikafikafikafikafikafikafikafikafikafikafikafikafikafika

Igår fikade jag emma, jessica, molly och hanna på Starz. Det var nice och gott också! Fikabuffé = ät, drick så mkt du vill för 70 spänn. Det var ganska värt. Men jag är lite smått otaggad på fika ett tag nu. Sen på kvällen for jag och Jessica på Amandus spelning med Wolfman Jack, dom var nice! Fett trumsolo och nice med gitarrist som spelar bakom huvudet och med tänderna osv! Nej det var nice! Fler bilder finns på www.bilddagboken.se (filippen)

image1

My brother is the one in the middle you know.

Just nu sitter jag här och gör ingenting i princip. Jessica sov över och skulle upp tidigt imorse för att dra till stan, så jag har vart vaken ett tag. Men fortfarande har jag inte fått nånting gjort! Så nu måste jag äta, duscha och städa och förbereda mat för det the gang kommer och det gillar vi! Kul att få se Lova efter 2 veckors vistelse utanför Umeå (och Sverige, Norden, Europa för den delen med) dessutom!!!! Jag taggar jag taggar. Men nu ska jag dra för det här suger. hejhejhejhejhejdådådådådå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0