Onsdag 6/2-08

Onsdagar är slappa

Och det är nice! Dock så glömde jag att det var sovmorron... så jag vaknade för tidigt. Men istället så drog jag mig i sängen länge vilket var jävligt skönt! Åt långfrukost också, nös åtta gånger på rad (det var dagens mest random), hann till och med läsa VK som jag aldrig hinner läsa på morronen annars. Kom till skolan och fick kaffe och djungelvrål från mina kära klasskamrater :) Det var trevligt. Och jag måste bara tala om hur otroligt jävla less jag är på bilddagboken nu alltså, det laggar ju sönder som ett cp!!!! När man väl är inloggad kan man typ inte göra nåt för bilddagboken suger.... vad är deras problem liksom?!! Kom och tänka på hur sällan det är man handskas med 1000 lappar, jag tror inte jag hållit i en många gånger. När man har sådana summor har man oftast 500 lappar. 50 öringen borde tas bort för den är grymt ovärd. Lova förresten är en svikare för hon har dissat sin bdb! :( Jag riktigt känner hur ovärt det här inlägget är så därför säger jag HEJ DÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0