31 oktober (HALLOWEEN)

"Du ska bli nå't, Plast!
Nå't tekniskt, säger morsan.
Bra betalt, säger brorsan.
Farsan säger inte vad..
Han är inte särskilt glad."

Är nyss hemkommen från en lång, blåsande men ändå skön promenad ute i den första snön. Det var härligt kallt och mitt
 hår levde sitt eget liv i blåsten. Det är så underskattat att promenera ensam med mpthreen, det äggger. Marilyn
Manson och Nationalteatern fick äran att göra mig sällskap i mitt huvud i form av deras musik. Har annars inte
gjort så mycket idag, sov till ett och det var grymt skönt. Sen har jag läst Harry P 7 och skissat på en halloweenmålning.
 Hade tänkt se rasmus men nu är det lite nära inpå middagen så det hinns nog inte :( Kanske att det blir
 "Låt den rätte komma in" på bio ikväll, om folk är manade att lägga ut 100 spänn. Förstår verkligen inte varför det ska
 vara så jävla dyrt att gå på bio? Sjukt ovärt egentligen. Men man gör det ju sällan, så det är rätt värt ändå.

Dagen till ära bjuds ni på en fin pumpa. Håll till godo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0