blodshämnd

Dagens lärdom: V for Vendetta är en sjukt jävla cpbra film. Hade jag haft den i min ägo så hade jag seriously styrt upp och sett den en gång till igen, nuuuu

Bra historia, oförutsägbar, bra moral, bra skådespeleri, bra klippt, snygga kontraster, bra musik, bra dialoger, bra symbolik. BRA BRA BRA BRA BARA!!!!!!!

Även en stående ovation till Monka som räddade mig ur vad som till synes verkade bli en dryg dankarkväll på en dryg dankardag (okej får ju själv ta konsekvensarna som blir av uppstigning @ 16.50 men men).

IMORRN KOMMER E&E HEM :):):):):):) Kan vi inte styra bio? Vem är på?
Eller vi närmare eftertanke kanske det inte var imorrn utan den 29? Någon som har koll? FML i så fall...


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Vi kommer hem imorrn!!!!!!!!!!! Den 29 alltså ;) ;) ;) gumman klart vi ska se bio!!!!!!

2009-12-28 @ 13:11:14
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: mollsan

HALLÅÅÅÅ jag tänkte styra ihop något imorrgon ju!!!!1111 alla som kan!! bio kanske itne alla har råd med men kanske :D

2009-12-28 @ 20:09:03
Postat av: Monka

Även stående ovation till mig som introducerade världens bästa film till dig :) Den ägeeeeerrrr!!! :D:D:D

JAA BIO, vi ser Avatar, villvillvill :D

2009-12-29 @ 00:38:44
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0