frida hyvönen äger

Det finns få saker jag hatar så mycket som när folk inte svarar i telefon. Den irriterande följdfrasen jag vanligtvis yttrar vid sådana tillfällen blir ofta: "Vad fan ska man ha mobil om man inte använder den för???? Helvete..."

Det idiotiska med detta tankesätt; är att jag själv aldrig någonsin svarar i min mobil. Hanna är nog den som fått erfar detta mest, vilken dummis jag e inte sant? :(

Kvällen blir lite räddad, slipper dra till Rosa Villan ensamoch mobbad: får kommapå förfest med min bror och några andra <3<3<3 Känner mig piggare också. Taggar att få dricka en stor, iskall, mörk öl, det kan aldrig bli mer rätt.

Som sagt: Ha en asbra kväll!!

xoxoxoxoxoxooxoxoxoxoox

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

hahahah så fort jag hade läst det första i inlägget så kollade jag ifall jag hade missat ett samtal från dig ;) det hade jag inte!



Yeah, kommer Erik på förfesten eller? ;) ;) ;) satsa! Kom til mig och Monka sen om du vill också!!

2009-12-11 @ 20:07:18
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0