God hates you!

Serri, det här teet var STÖRT jävla gott. Inte undra på det: det innehåller lakrtis, världens bästa ätbara (nu även drickbara) ting <3

Imorrn ska vi intervjua en prälle på Å-hem, wonder what that will be like. Kanske blir jag frälst från mina synder, den som lever får väl se.

Majoriteten av min klass vaccinerade sig idag, dock var inte jag en av dem. Folk rent allmänt, hånande: "Haha, vaddå, har du blivit skrämd av media eller?", och jag frågar detsamma tillbaka. Nej, jag är väl inte så jävla inskränkt att jag inte ens kan tänka själv? Det är ju just för att jag tänker själv som jag fattar mitt beslut. Det är en viss skillnad. GO, TEAM NO VACCINE! (innehåller än så länge bara jag, Hanniz och Emma så vitt jag vet)

För varje sekund man läser mer om Westboro Baptist Church ( här, och här) så kokar blodet mer och mer. Det finns så otroligt sjuka människor på denna jord, man blir inte direkt förvånad över att världen går käpprätt åt ett håll. Fel håll, dessutom

Jag vill koka knäck. Fett och socker = bra kombo!!!!!!

Nu ska jag dissa internet eftersom det är världens sämsta tidsfördriv, näst efter TV.

*ps bli inte förnärmad av titeln om du är religiös, det är bara exempel på såna där sjuka grejer som WBC yttrar

Kommentarer
Postat av: Monka

Jag tillhör nog också det teamet.. no vaccine for me!

2009-12-03 @ 18:59:20
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0