Hon sa GOD MORGON!!!

Trots bidragande faktor till ryggont, så är jag ny nöjd med att jag kirrade photoshop idag. Har suttit i 1½ h nu, och lekt med massa bilder. Känner på mig att jag kommer bli en liten Psnörd här på lovet. Paradoxalt nog måste jag tillägga, eftersom det var jag, som under hela digibildkursen under ettan förkastade och förbannade detta helvetesprogram, som det så hette då. "Vad fan ska man ha jävla äckelcpphotoshop för, paint duger gott och väl. Jävla överflöd!!!" ungefär...

Har ni tur kanske jag lägger ut någon bild under lovet. Den som väntar på något gott.... osv

Jag har märkt ett mönster denna vecka: varannan dag har varit asbra och chill, och varann dryg. Typ så här:

Måndag:
aschill med klassen, skrattade sjukt mkt och dagen ÄGDE rent allmänt
Tisdag: dryg dag, suris var jag, stressfylld och huvudvärk och massa äckelplugg
Onsdag: trevlig dag, gjorde trevliga saker osv
Torsdag: egentligen ganska ovärd dag, spenderade många timmar på inget och var en zombie
Fredag: asägig med fin julavslutning, fika med finaste folket, och en liiiten schväng på stan.

Det innebär att om detta påstående stämmer hela veckan ut, inte bara teoretiskt utan även praktiskt; så kommer morgondagen att bli sugig, och söndagen asbra. Här faller detta resonemang; imorrn ska jag nämligen träffa Jessica på stan, fika med Hillevi, julbaka med mor och äta där, gå ut på TC med Hillevi. And that doesn't sound bad in ma ears ya know

Ett ännu bättre argument för att motbevisa min tes: söndagar SUGER. Nämn EN asbra söndag?

Så jag känner mig lugn :---)

Nu ska jag laga quornfiléer med purjo och någon god gräddsås osv osv osv <3<3<3 Och couscous! Ikväll blir det chillin ' at Sofiehome, och det blir INGET Idol, tackar min lyckliga stjärna för det.

Byeeez

Han ba chilla...


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nämner härmed en bra söndag: söndagen den 20 april 2008. Feel free att gå tillbaka i mitt bloggarkiv och läsa om du inte tror mig. Adjö

2009-12-18 @ 17:26:35
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0