njsknsfndsfl lol rubrik

Ok den här middagen var fan det godaste jag ätit på RIKTIGT länge. Det är bra för aptiten. Laga mat äger.

Ska inte störa så mycket. Ska bara skriva några rader. Däremot måste jag verkligen ta mig ur "hej-jag-är-dryg-och-skriver-1000-rader-i-onödan"perioden som jag olyckligtvis åter hamnat i.

Det jag egentligen ville påpeka var:

1. Kaffe & pepparkaka är den ultimata kombon
2. Den här listan är bra.

Nu ska jag bege mig ut i vinterkvällen och känna mina lemmar skäras itu av tusentals isande sylvassa knivar


jag, till synes glad i fotostudion i våras


stackars fågeln var nog inte lika glad

Kommentarer
Postat av: Jeeeeenny

Corona var aspackad med folk efter ett tag, kände igen hälften av alla som var där för det är ju bara 91:or typ haha :P Ni får ha det så kul ikväll då ;)

2009-12-19 @ 12:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0