Randomairlines AB

När jag rensade ur lite i mitt rum häromdagen fann jag massa randomfilmer brända på skivor, som jag la över på datorn (obs bra filmer = värt!!!) och även en tom cd. I den vilar nu Depeeeeche - tänkte att det kanske är bra att ha detta fantastiska band i fysisk skivform till sommarens eventuella festivaläventyr; får DÅ ska vi ha med oss en minicdspelare och ha schtééémning!!!

Riktigt bra julafton faktist, det var så himla trevligt (även om Vilhelm ibland har cpåsikter haha L000L). Och jag fick äntligen hela familjen att se Karl-Bertil Johnssons jul för första gången <3<3<3 Det ägde.

Nu ska jag danka vidare. Undrar om det blir utgång imorrn eller på annandagen? Corona kan ju ta sig: 130 spänn i inträde - Ehhh how about NOOOO?? Men jag vill ändå supa så vi får lösat på nåt vänster. Any suggestions? Then give me a call

Tjarå


"Jag har närt en kommunist vid min barm!"

PS Emma - har biocheck så nu förutsätter jag att du också har det för då blire SAW VI när du kommer hem!!! DS

Kommentarer
Postat av: Monka

Jag är på både festligheter och bio :)

2009-12-25 @ 03:11:57
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0