Torsdag 26/2-2009

Imorrn blir det inget:
  • passpartouskärande (fuck that)
  • tryck på äckelplåtar
  • skrivning på ett arbete jag inte vet vad jag ska skriva om
  • lång dag mellan 8.25-16.20
Det blir dock inte heller:
  • Inget chill i cafeterian... (det är faktiskt negativt för cafeterian Ä-G-E-R)
  • inga skratt med mina fina klasskamrater :(
  • inte heller med några av mina andra fina kompisar :(                       Det suger....

Nu ska jag dammsuga och packa.
Och vem fan bryr sig om att en unge döps till Lucifer? Löjligt! Haha det roliga är att jag var antikrist även när jag var liten, hade en chinchilla som jag döpte till Lucifer. Han var jävligt söt och chill. En försäljare i trapphuset som pappa pratar med nu låter exakt som Kjell Bergkvist. Hade jag inte varit vid mina sinnens fulla bruk hade jag varit övertygad om att det var Kjellgubben, så likt var det

Nu har ni lärt er något nytt idag; Detta är en chinchilla

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Uh hejdå

2009-02-26 @ 18:59:42
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0