Lördag 7/2-2009

And you couldn't catch them
you couldn'tbe there.
You couldn't help them at all,
and it was cold.


Kallt som fan! Men som sagt, vi bor där vi bor och så är förhållandena. Nyss hemkommen från Hanna och Simon, såg Dead Silence och chilladdde. Har sett den förr men då var jag kanske lite för trött så det var nice att se den igen. Okej film. Suger dock att bussarna går så jävla dåligt, vilket gör att man får dra hem tidigt (åkte dessutom med en wannabe reggaebusschaufför. Men han var inte alls lika trevlig som The Man :( ). Glad att jag slapp gå en timme i -13 grader (säkert ännu kallare) mitt i natten, för det har skett en gång för mycket redan. Det var typ kul!!! Inte...

Nice dag igår, nice dag idag. Med risk för att låta äckligt glad/positiv tillägger jag att det oftast är så. Nice. Ändå chill ändå nice ändå värt! Skönt att helgen inte är slut ännu, imorrn ska jag sova aslänge. Det kommer att äga! Lyssnar på Ane Brun's senaste skiva som jag inte hört förrän nu. Mina öron gillar det de hör. Och jag gillar att Peace&Loves artistlista lockar! Fast Lova mer taggad på Arvika, men de har mycket färre artister, och ingen som jag är jättetaggad i. Har påbörjat övertalningsprocessen nu, får se vart den leder.



Och Emma lilla vän, vet du att jag skrattade när jag läste din bloggkommentar? Det gör inget alls att du förstörde min konceptkonst (ja det var timern jag syftade på) , tyckte det var jävligt komiskt att det var du som gjorde det, hade trott att det var nån dryg unge från Prolympia eller kanske en estethatande JBelev som ville jävlas med att förstöra konstverk. Hur som helst, det är lugnt! Är inte matrealist så tingester saknar stor betydelse hos mig.

Dock är jag rikigt sugen på ett par assnygga skor jag kikade på idag (är jag motsägelsefull nu?) ! Ska nog köpa de nästa vecka, det blir trevligt. Jag hatar fortfarande H&M för att de förstör butiken både med fucked up omrenovering plus att de slutat ta in snygga kläder (exakt ALLT där inne är skitfult...). Jag hatar även Top Model för att nån dryg jävel kommer vinna, funderar på att bojkotta resten av serien. Jag är ganska glad även om jag låter bitter som bittermandel (DET är jävligt bittert, jag har smakat av nån underlig anledning) bara så ni vet :)

 Snart ska jag lära mig asmycket om hälsa och läsa en bok (Välfärdens ohälsa). Sen ska jag predika för alla om innebörden av bra mat. Men först tänkte jag läsa lite bloggar, exiting! Håller med Linnizz & Elin, vad fan gjorde man på internet innan man läste bloggar? En bra fråga, som jag verkligen inte finner svaret på. Inte nu iaf.

Hej då på dej då



Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

haha, vad glad jag blir att det inte gjorde så mycket att jag vandaliserade ditt konsverk!

2009-02-08 @ 13:04:10
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0