Lördag 31/1-2009

Nu har vi det svart på vitt; det tar exakt på pricken 40 min att gå från stan till mig. Så nu vet jag det i fortsättningen. Kom hem från Linnizz nyligen och vi hade mucho trevligt! Vi såg El Orfanato, även känd som Barnhemmet, och den var faktiskt över förväntan bra. Blev faktiskt lite rädd där några gånger, och slutet var bra samt oväntat. Så om du är sugen på en spansk thriller: varsågod.

Sitter här med ännu en kopp te. Te äger. Idag har jag bakat blåbärspaj och det satt ganska fint vid två tillfällen. Ändå chill ändå nice ändå värt! Att baka äger och att äta det man bakat äger också. Så det kan ju egentligen inte bli bättre än så.  Imorrn ska jag plugga matte med experthjälp av Hanna, och det behövs sannerligen inför provet. Har dock noll förväntningar över resultatet men går det skit (vilket det är ganska många procentenheters stor risk att det faktiskt gör) så kan jag åtminstone säga att jag försökte. Lite. Lite. Inte illa va? :)

Bibi, som för övrigt heter Total Recall officiellt. Frågan är hur fan tänker man om man namnger en katt till Total Recall?? Tål att tänkas på... Ni hör ju själva hur töntigt det låter; Total Recall...Hmmmm

Nu i helgen har det varit Amplified. Jag är inte besviken för att jag inte var där. Jag kan dock säga att jag önskar så mycket att jag hade taggat Umeå Open, men i dagsläget så är förväntningarna under noll.... Och det känns så jävla drygt för det hade suttit så fint med en riktigt nice konsert just nu. Riktigt fint. Jag får väl fortsätta drömma vidare om framtida Umeåvisit av bra artist.

Taggar sömnen som jag ska få att infinna sig riktigt snart nu!!! Känner tröttheten smyga sig bakom ögongloberna. Asnice med chans för min kropp att återhämta sig och bearbeta alla intryck, mina vänner. Det är värdefullt.

Now it's time to say good night
Good night Sleep tight
Now the sun turns out his light
Good night Sleep tight
Dream sweet dreams for me
Dream sweet dreams for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0