SYTTENDE JUNIIII

Chill dag, som innehållit introduktionsdag på sjukhuset (där jag för övrigt aldrig kommer lära mig att hitta ordentligt. NUS = synonymt med labyrinternas jävla labyrint), min första blick på dom omtalade "hissarna" som jag ej blev taggad att pröva på, nudellunch @ ETQ, stek i solen, visit to LAVA och piercingarna kostar ynka 129 riksdaler! I will buy them yes I will! Sen har vi även fått höra en riktig jävla tinituslåt på radion, och med emmas haxiga mobil kunde vi ta reda på vad den hette. Så nu vet ni, att ni INTE ska slösa tid på denna låt, om ni inte vill ha tinitus dvs; "In for the kill" - La roux

Jag har hälsat på så jävla många läkare/sjuksköterskor idag så det finns inte. Jag har sällan missbrukat ordet tack så mycket, då ALLA önskar en lycka till eller välkommen dit osv. Självklart var dom även tvungen att dra till med en ordvits på hjärtkirurgiavdelningen: "Hjärtligt välkommen hit" , hmm funny funny :))))

Emma fick punka också, stackarn. Hur ofta får man punka egentligen? Det var fan otur. Jag har fått punka två ggr i hela mitt liv och det enda jag gör är att cykla, nästan. Det ger en perspektiv på fenomenet

Idag har jag ätit sommarens första färskpotatis SERRI DE E GOTT ska fan gå och äta fler som dom är nu, för det ÄR gott!!!! Har även förtärt vattenmelon som alla (?) hatar, jag njöt.

DH igår ägde, E&E samt jag hos Mollsan, mys. Men det var fan världens jävla cliffhanger på en säsongsavslutning, inte helt ok! Dom vet minsann hur man behåller tittare = fortsätter tjäna pengar.

Imorrn blire picknickande i rådhus med några klassisar medans Emma obekvämt nog får sina tänder borstade av ett random. För det är en del av landstingets jobbintroduktion nämligen, jag vet since I did it the day before yesterday  (vet ni hur onice det är när tänderna borstas men ändå inte blir "riktigt" rena för att någon annan borstar dom???)

Vet att Emma fasar för denna ytterst obekväma situation. Lycka till gummsan!

Nu ska jag se film med Vilhelm om han kan dissa datorn (jag med?) och om JAG får välja. Han ska fan alltid välja och han vill alltid se dryga filmer. Dryg han är.

Hejråååååå önska oss sol imorrn (L)(L)(L)

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Jag vill inte borsta tänder och få mina borstade

:( :( :( :( :(

2009-06-17 @ 21:31:19
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: Monicccccccccca

Så var du med mig istället :)

2009-06-18 @ 02:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0