Lördag 14/3-2009



Som jag srkev igår så gick min älskade Creative sönder utan anledning. Men jag provade att försöka få igång mp3'n som gick sönder i somras i ren desperation trots att jag vet att den är paj. Lite tur kanske man kan ha - för den funkar nu! Trots att den varit under vatten och trots att jag försökt få igång den so many times. Jag tackar och tar emot! Nu slipper jag lida på kommande bussresor.

Lite kul att se vad jag hade för musik för ett år sedan, när jag använde denna. Det är en viss skillnad, men det är kul att höra. Idag sov jag till 14.00 då Lova ringde och väckte mig (dock bra att hon gjorde det, annars hade jag sovit bort hela dagen) och därmed känner jag mig ytterst utvilad! Även om jag lät neg. igår så var faktiskt gårdagen kind of funny, både skolan, chilla med Lova, middag hos mamma, våra fina bilder på pundar-Pinga (se bilddagboken framöver). Hade trevligt på teg också, det enda dryga med denna dag var väl all stress mellan alla ställen.


Snart kommer Linnizz hem!!! (Asäcklig bild på mig för övrigt but I don't give a shit)

Idag har jag inte gjort ett jävla skit, sjuuukt skönt. Eller jag har lärt mig den muntra delen i Für Elise, det ägde. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe samt göra mig i ordning för att bege mig mot Alley Of Promises och således även Hanna m. fästman, kanske också att Elin och Mikaela behagar närvara? Det hoppas jag på! Ha en trevlig lördagskväll för imorrn är det söndag och det innebär äckelplugg. Well yeeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0