Lördag 21/3-09

And even though I read maps to avoid them
They change location every day
And somehow all of my traces they vanish
But shall one stay put
Shall one lay low
Shall one not go
Just to avoid this hole


Jag vet att folk oftast vill väl, men det känns som att de hånar en med flit när de placerar ut dricksglas OCH vinglas till middagen när de vet att det är 33 veckor kvar till min 18årsdag, those bastards.... Men det var god mat så jag förlät dem. Det känns som att det har varit 33 veckor kvar hur länge som helst, antingen är det jag som har räknat fel flera veckor i rad, eller så är det denna vecka som varit sjumilalång. Båda alternativen stämmer nog för jag suger på matte och den här veckan har varit äckligt lång. Så som så e de!

Vill påminna er om hur vatten ser ut. Det var som ett tag sedan man såg det, men våren nalkas och det Ä-G-E-R


Nu ska jag dricka mitt kaffe, göra mig i ordning medan jag lyssnar klart på denna BeatlesLP för att därefter bege mig mot tvillingarna på slottet, för att träffa gänget och prata om fekke på slottet 4/4. "Tvillingarna På Slottet" låter för övrigt som en intressant dokusåpaidé så här i gamla Robinsontider (premiär ikväll?). Jag kanske skulle lägga fram idén och få den lanserad. Om det inte vore för att jag H-A-T-A-R tv och speciellt dokusåpor.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Det här påminner mig om att jag måste plugga matte idag...men vad sägs om att ses snart? ;D

2009-03-22 @ 10:51:51
URL: http://Jennieber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0