sömn

Tiden är ur led, ur led är tiden. Jag har ingen jävla aning om var jag är men jag bryr mig inte heller så det är lika bra. Sveriges geografi är inte min avdelning så även om jag får en benämning gör det ingen skillnad. Hade glömt att Säkert var så fint, svenska är vackert som  Linnizz sade. Undrar vad hon gör nu, vad klockan är i thailandet? Denna resa hade verkligen varit olidlig om musik inte hade funnits, kan konstateras. Dock så hade även livet varit olidligt då också, så jag tackar och tar emot för att det är som det är. Sömneten infinner sig halvt, men jag+transportmedel+sömn funkar oftast inte har jag lärt mig under några år nu. Lika bra det, ska man sova ska man göra det bekvämt utan risk för att bli väckt var femtonde minut, då kan det lika gärna vara. Ingen här verkar hålla med för alla sover jävligt gott. Lucky bastards. Funderar på huru jag skola spendera den sista beståndsdelen av batteriet på bästa sett. Family Guy eller film? Kanske något annat. Kanske inget.

Kryp ner i din varma säng och sov i 10 h du som kan, det är inte alla förunnat. God natt


"men det är ju så jävla låg volym att jag fick ont i öronen för att jag inte hörde nånting." Min bror angående dålig kvalitet på spelningarna på Idun under helgens House Of Metal. Han är jävligt skön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0