Tisdag 31/3-09

"Kom som du e
som du var
som jag vill att du ska va
som en vän, som en vän
som en gammal fiende
ta din tid
skynda dig
valet e ditt
bli inte sen
vila lite
som en vän
Som ett gammalt minneeee, minneeeee, minneeee"












Ja, när Hanna är sjukis så får jag underhålla mig med översatta texter på egen hand (come as you are - Nirvana). Som sagt så blir det en bok sen!! Håll utkik i välsorterade bokhandlar om 5 år, den kommer ägaaaa. Vad som ägt idag var att:

1. Jessica tog med sig skorna.
2. Emma kunde hjälpa mig att snöra om dom
3. Att jag äntligen kommit igång med K-ung, även om tavlan för tillfället e uglyyyy men det kommer fixar sig.

Vad som sög var:
1. Hanna var sjuk :( (Haha du är ju trots allt inte längst ner på listan som i din roliga (mar)dröm :D:D:D)
2. Jag känner på bara en timme hur min sjukhet förvärras, nu har jag ont samt är svullen i  halsen. JAG FÅR INTE BLI SJUK!!!!
3. Inget mer, för allt äger och solen skiiiner!

Ikväll äre DH, missa inte ni som följer det. Hoppas man får se vad psykot hittar på nu när Edie dumpat honom, juste juste juste<! Snart kommer bror hit på middagsmat, ändå trevligtttt azzååå. Nu ska jag komma på fler sätt att kurera sig bortsett från att knarka skållhett te med honung, förjagvillblifrisk.nu. Dela gärna med dig av  tips om du bär på en massa!

Bye

PS. akta er för dryga jävlar som luras imorrn de är första april lol. DS

PLUS ATT JAG HATAR T9 MEST AV ALLT I HEEELA VÄRLDEN CP

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ibland älskar jag din positivitet....

Är du också sjuk? Seriöst precis alla i den här staden är sjuk just nu...Jag vill också ha tips hur man blir frisk!

2009-03-31 @ 20:12:46
URL: http://Jennieber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0