sweet sunday imorrn

I'm a diamond that is tired of all the faces I've acquired
We secure the shadow ere, the substance fades



Råkade skriva blogg.es istället för .se när jag skulle logga in, och då kom jag in på en spansk bloggsida minsann. Det var fnissigt. Men jag kan inte spanska, så en spansk blogg har man inte vidare nytta av. So I went I away, really.

Kväll'n har spenderats hos brunhåriga Hanna, och gud vad fint håret blev! Hon passar verkligen bra i det. Bilder finns på bdb, juste. Har haft mycket trevligt iaf, med brädspel, kortspel samt Sin City. Behövde inte heller gå Umedalen-Mariehem heller som tur var, för bilen är fixaddd nu. N-I-C-E lixomm!!!!


På tal om español; bilden är från sista riktiga spanskalektionen i mitt liv, nämligen från nian. Spanskan i gymnasiet mördade ju Dimmy, inte en nyhet. Säger tack än en gång, bastard....

Helgen har varit mycket angenäm så att säga, och morgondagen ser fan lovande ut. Har nämligen ca 300 sidor i en bok till svenskaredovisning att läsa ut, plus ett psykologiarbete som jag inte ens börjat på, som ska lämnas in imorgonkväll 00.00. It's gonna be a lat af fan you knooow. Ungefär i samma utsträckning som A cop for a Day. But I'll manage. Du som är läxfri - njut av vilodagens (nej jag är inte kristen och bibelns tankar är inget jag förespråkar) ljuva sötma till fullo.

Kikade för övrigt på gamla blogginlägg från i höstas, och ni som fortfarande klagar på längden på mina inlägg gör det fan inte befogat, jag skriver ca 3 ggr så lite nu jämfört med då. Åtminstone hälften. Har lärt mig att frasen kvalitet framför kvantitet även gäller i bloggvärlden.

Men nu ska jag bege mig mot en bättre värld (jämfört med bloggvärlden, alltså.) , nämligen John Blund's ställe. That's gonna be a lat af fan for real.

Godernatter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0