Lyckliga Li

Love is the harmony
Desire is the key
Love is the melody
Now sing it with me

Äntligen har jag Lykke Li's Youth Novels i min ägo, åtminstone temporärt. Åh vad underbart det ska bli att se henne live once agian, denna gång på peaaace! Dance dance dance. Idag ahr varit en så jävla bra dag, vet ej exakt varför men det kan bero på att jag omgivs av så underbara människor hela tiden! Taggar klassresa (Färjan, färjan!) nästa år. Även om alla är danka så får vi försöka kirra ihop pengar some way.

KillBill, men bara en lektion kvar innan formarna får dras med han. Stackars satar.... Hanna & Tinika gjorde mig sällskap på biblioteket när jag lånade asbra skivor och asbra vegetariska/veganska böcker. Dom skall plogas (böckerna alltså, inte Hanna & Tinika), even thought I'm not in a läsningsperiod för tillfället. Men hälsan ska man ej leka med så jag måste ta reda på mucho fakta du vet.

Förmodligen sitter väl alla hos Mollsan och chillar med bra musik at the moment, men jag kommer snart. Gjorde Tatiana Häggschtromskij sällskap då hon åt middag på Wayne's osv, så jag kom hem sent. Men jag ska börja bege mig nu mot kära vänner och se DH, om det inte blir hockey dvs. Skulle kanske inte bli förvånad för alla är ju liiite för taggade på att dissa program mot skit.

Haha fick sms nu: "Om du råkar ha en kladdkaka över kan du ju ta med den". Okej, ska se vad jag hittar, hmmm! Kan suprisa er med något annat gott kanske, fika är ju ganska trevligt menar jag

But I better leave soon!

(Don't trust them cakes - they might kill ya' = slagordet för teckningen jag gjorde som en viss person pimpade till det bättre)

PS Apropå dom fina kommentarerna jag fick på förra inlägget, tack för stödet kära kamrater, men jag kan lova er att jag ätit tillräckligt mycket grillat kött, så jag klara mig fint med kidneybönor! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0