"det var den där manteln"

The wind of change

Älskar nätter. Älskar dagar också förvisso, men nätter äger. Speciellt i Umeå på sommaren (det mest positiva med att vara bosatt i Norrland helt klart). Vi såg en otippat bra film; Crash. Handlar om folks fördomar genetemot olika raser osv. Sjukt bra verkligen: känsla, oförutsägbar och moralisk. Se den!

Fuck min hals just nu. Känns som att jag varit assjuk i år. Brukar nämligen aldrig vara sjuk, och har redan i år hunnit med 2  ggr, och det är väl på g igen I guess. Men jag tänker ignorera det som fan tills det försvinner. Tror jag gör som Dorothy i Wizard of Oz och säger "Theres nothing like being healthy" och då blir jag plötsligt jääävligt frisk. Ändå värt!

Fuck röda dagar också. I egenskap av hedning blir jag less över att vara ledig pga religiösa skäl. Trevligt att vara ledig självfallet, men still: röda dagar sucks. Man kan fan inte ens gå på ett jävla fik och njuta av livet ty allt är stänget/ stänger äckligt tidigt.

MITT fik ska vara öppet alla dagar och det ska vara som Kafé Gbg, fast even better! Fan vad mkt jag ska fika på det. Ändå värt

Imorrn på dagen ska jag verkligen inte göra ett skit, eller jag ska soooova sjukt nice. Sen ska jag nog måla klart en bild och läsa mer om vegetarianism samt grafologi (=en kanske inte superpålitlig vetenskap som går ut på att bedöma folks personlighet utifrån handstilen). Usch vad äckligt estetisk jag låter...

Fast det är väl det man är så what to do :---)?

Sen blire nice middag med half of the real gang, it's gonna be niiiice

Kom ihåg till mig själv: på nästa fest blire DEPECHE = stämning. Remember!

Men tills nästa inlägg: Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

filippa jag tycker verkligen du ska öppna ett fik for real!!!!!!! göre!!!!! jag blir gärna delägare :)

2009-05-21 @ 13:46:08
URL: http://blondinmolly.blogspot.com
Postat av: Monka

"Det var den där manteln"

2009-05-22 @ 02:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0