almost cut my hair.

Surprise surprise så dök både Amandus och Vilhelm upp till middagen, great fun! Även om de pikar mig för allt som min existens utstrålar och innebär, men jag gillarom ändå. Och tydligen hade pappa lovat V att jag skulle klippa hans head-bangerslånga hår. Done and done. Fast det tog fan längre tid än jag trodde

Men men nu äre gjort, så nu äre bara min tur snart azzå. Colour and cut, Mmmhhhmmmmm!

Men först ska jag påbörja det äckliga hemprovet om Modernism. Nutida Konst; vilken jävla skitkurs. Hade jag gått musik hade ju den kursen varit drömmen, men so er ikket fallet.

Mors!

PS inte oväntat så dissade A&V temat till min födelsedagsfest till en början, men nu är de införstådda med att det är "ingen utklädnad - ingen äntring till festen", som gäller. Även om de råkar bo där. Hårda bud. DS

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

så det är det som är temat nu?? då kan man fortfarande vara gangstah girl va? :D :D :D grillz

2009-10-18 @ 22:47:31
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0