syttende oktober

Trevlig kväll med tha gang igår, jag blev så satans mätt och hemgjord pizza är minsann underskattat (m. beasås på, mmmMMMMMM!!!!). Pinsamt nog kan jag medge att jag faktiskt taggade att se Idol igår (vilket vi också gjorde), mina vänner har manipulerat mig. Men det gör inget!

VK var väldigt intressant idag. Jag tror jag läste varenda jävla sida, nästan. Idag är det Edge Day, för er Straight Edgare (jättekul att min syster var det på 90-talet; de svartkryssade handryggarna syntes medvetet och tydligt på någons axlar på skolfotot). But I'm not

Nu ska jag sluta danka, finisha min gigantiska + goda frulle, göra mig i ordning och bege mig mot mor och fika. Sedan ska jag möta en söndertränad Lova på stan och.... just det; fika. Ikväll ska jag träffa classmates (eller just det; ni är ju inte mina klasskompisar: ni är mina vänner!) och.....fika! Skämt åsido. Fast det kanske blir fika ändå????? Den som lever får se!


HEy do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0