deutschland deutschland über alles

Talar med en glad bror på fbchatten (varför man använder fbchatten när den suger är ju annars en bra följdfråga. men det skippar jag att besvara nu). Plector ägde tydligten Tyskland med t-shirtförsäljning, 200 pers i publiken, autografskrivningar, fans som kunde låtarna, mosh pits pch fan och hans moster!

På g inför nya rockstarslevernet, kanhända? Fan så roligt, önskar att jag hade varit där. Dock så är jag för evigt fobisk inför fenomenet mosh pits, så den delen hade jag kunnat vara utan (hej mes). Hade jag haft långt hår hade jag dock head-bangat längst fram vid scenen, trots att det är det fulaste signumet från alla subkulturer totalt.

Kommer fan gå jävligt bra för dem i USA, är övertygad om det! Sjukt kuuuuuuuuuul!!!





Stadiga Plectorsupporters på spelning på Scharren (Hanna hade till och med Plectortishan kvällen till ära)

Se mer: Plector

Finns även på Spotten.

Kommentarer
Postat av: Monka

Åhh, härlig bild! :D Cräjzy vi är ^^



Kul att det gick bra för allas våra mest plectorious plecor! :)

2010-08-29 @ 21:10:34
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

härlig bild indeed (L) åhhh, those lovely nights @ scharren, make 'em come back!



jättekul, eller hur! :)

2010-08-29 @ 23:15:05
Postat av: N (?) ora, Balders Nora?

ÅÅÅÅÅH, den legendariska kvällen <3 <3 <3 sjukt spännande att hamna på Teg med random_människor_40+. Åååååh. 2010. Året.

2010-08-30 @ 00:47:50
URL: http://enporrsida.nu.Eller.vadå?
Postat av: /innehavaren av denna blogg

Hahaha, hanna dina kvällar slutar ju alltid på ett spännande sätt med randommänniskor i andra änden av stan! (ej att misstolkas. eller jo förresten: bör misstolkas!)



även samma kväll vi träffade lady gaga och tyskan Claude! what a night what a night indeed!



2010 4evah (L)

2010-08-30 @ 19:25:03
Postat av: Monica

Ja just det, tyskan ja! Trevlig chey.



Haha, om man googlar på Plector kommer bilden från detta inlägg upp på sida två :D Sjukt nice

2010-09-03 @ 15:43:11
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0