La música es....muy buen!

Alltså  man undrar ju
Varför har jag missat W.A.S.P hela mitt liv?

Man kan bli förälskad musik. Jag tycks ha blivit det återigen.







Klagar alltid på hur synd jag tycker att det är att jag inte enhetligt tillhör en enda subkultur. Men ibland är jag rätt glad över att det bor en liten hårdrockarsfrälst, en punkarjävel (haha höll på att skriva pundare, freudian mindslip!!!), indietyp, popsnöre, en gammjazzare, en bluesdank, en elektronörd osv etc mm inom mig. Varför vara en när man kan vara allt!

Jag har således accepterat min plats i sammanhanget.

Kommentarer
Postat av: Monica

Haha jag är glad att jag lyckats inspirera dig till ytterligare ljuv musik! WASP är kung! :D

Checka också in Audioslave, fan vad jag nöter dem nu! speciellt "Like a stone" "show me how to live" och "shadow of the sun"

Så jäääävla bra! :)

2010-08-27 @ 14:36:23
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0