Morning morning sad day

Hade verkligen glömt hur bra Free är. Så checka spotten om du har nada annat för diG, du lär icket känna besvikelsens isande inom dig, vågar jag nästan lova.


Ändå stora Ben?????


Och eftersom jag ej kan sms:a ditt finska nummer Hanna; så kan jag iaf skriva här att du gärna kan ringa whenever you want innan hemresan! (om du läser detta vilket är lite 50/50 chans)

PS. Hur ska alla göra; blire Äpplet för alla på studenten eller? Ni som precis som jag vägrar lägga 400 riks kan iaf köpa billigare kvällsbiljetter för 170, så dra dit!!!! DS

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

ÅK TILL ÄPPLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS PARTY!!!! SNÄLLAAAAA

2010-02-17 @ 21:18:05
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0