26

Chacha bloggizjävelnnnn!

Idag har jag gjort något mycket bra. Mycket bra. Jag har spelat piano för första gången sedan Decideci, brabrabra! Eftersom det var rätt längesedan sist, så fick jag lite damp när det inte gick som jag ville alla gånger. Så då bestämde jag mig för att ta mig an en ny låt jag velat lära mig länge; nämligen Comptine Du'n Autre Été - L'après Midi.

Fast jag orkade inte försöka spela igenom hela, då skulle jag bara bli less och få damp. Men tills nästa tis ska jag fan kunna den. ¿¿¿¿Comprende???? Kung! Den är vacker


Jag har även lärt mig ett nytt ord - Doktrin. Kan vara värdefull kunskap.
Och SAM-Bgänget hade after-school-fikande på Station. Vad ska man säga om det, det är ju det stället alla hamnar på förr eller senare, vare sig man tänkt sig det eller ej, ungefär som med himlen. Kanske är det ej en slump att Himlafästet finns där inne? (Ni vet rummet som Linnizz såg Tatiana komma ut ifrån)

Det är c00lt att vara stammis. Eller bara patetiskt kanhändaaaa. Fast mer c000000lt ändå





jag när jag får damp (och nej, inte jag som ritat bilden - men jag önskar så att jag var den genialiske upphovsmannen/kvinnan bakom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0