Far

Idag läste jag på någon randomblogg att Regina Spektor spelade i Sthlm i December. Jag såg även 20 min av Ane Brun's konsert i samma stad 2008, på tv, hon hade även konsert i höstas. Trots min musikbredd så finns det ändå relativt få band/artiser som jag verkligen, verkligen vill se live. De flesta av mina favoritband är helt enkelt nedlagda, dåliga live nowadays eller med döda bandmedlemmar. Så jag grämer mig åt att jag inte tog mig för att se dessa fantastiska musiker

Så, min förhoppning är att 2010 bjuder på åtminstone EN underbart bra, större, konsert, som man bara minns hur länge som helst efteråt. Riktigt bra konserter är som riktigt bra filmer: man blir som en del av dem även efter man sett/hört, och tankarna bara återgår till vilka fantastiska känslor som framkallades när man var med om upplevelsen.

Vill gärna se Regina och Ane, vore kung, som det så fint (fast fult) heter.

Imorgon blir det Forex för hela slanten (töntig ordvits men det var faktiskt inte menat som en vits från början, därav att jag skrev ut den likförbannat) med Lova och Karin, och lite annat fixande inför resan. Sen ska jag chilla med världens bästa syster. Därefter chill med delar av tha gang - I like

Ok jag måste verkligen styra upp min sömn nu. Det går minst sagt dåligt på den fronten. Okej, en deal - innan 03.00 ska jag fan i mig ligga i sängen! Återkommer imorgon hur det gick

Nighty!



Elementary, My Dear Watson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0